Gyakori kérdések
Minden egyes vásárlás után a szerzett pontok érvényessége egy év. Ha nem használja fel a pontokat 365 napon belül, a pontok elvesznek.
Úgy, hogy bejelentkezik a fiókjába a www.yves-rocher.hu oldalon. A pontok megjelenítéséhez párosított törzsvásárlói kártya szükséges. A szépségtanácsadóinktól is érdeklődhet, valamint vásárlás után a bizonylaton is szerepel a pontok száma.
A www.yves-rocher.hu címen található fiókjába történő bejelentkezés után a Fiókom részben tetszőleges számú törzsvásárlói kártya párosítható a „Kártya hozzáadása” gombbal. Amennyiben a törzsvásárlói klubba való regisztráció során nem adott meg telefonszámot, úgy a törzsvásárlói kártya ilyen módon nem párosítható ügyfélfiókkal. Ez biztonsági óvintézkedés. Ha telefonszám nélküli törzsvásárlói kártyát szeretne párosítani, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal vagy bármelyik üzletünkkel, és töltse ki az aktualizációs űrlapot. A hűségkártyák párosításának folyamata néhány hetet igénybe vehet.
Miután bejelentkezett az ügyfélfiókba a www.yves-rocher.hu címen, a Saját fiók részben ezek az adatok a Pontjaim menüpontban találhatóak.
Ha van elég pontja, bármikor igénybe vehet bármilyen szintű kedvezményt a webáruházban. Az üzletekben erre nincs lehetőség, mindig a legmagasabb szint kerül beváltásra.
A pontjait minimum 2 termék vásárlása esetén tudja beváltani. Online rendelésnél a kosárban tudja kiválasztani, hogy melyik szintű kedvezményt szeretné felhasználni (amennyiben elegendő pontja van), majd kiválasztania, hogy melyik termékre szeretné igénybevenni a kedvezményt.
Nem, egy vásárlás vagy online rendelés során csak egy kedvezmény vehető igénybe.
Nem, 1 nap és egy üzletben csak 1 kedvezmény vehető igénybe. Természetesen a többi pont a számlán marad, és a következő vásárlásnál egy másik napon felhasználható.
Igen. A vásárlóként elérhetõ pontok maximális száma 10000. Az Yves Rocher azt szeretné, ha a vásárlók a lehetõ leggyakrabban használnák a hűségjutalmakat.
A rendszer éjszaka 24 óránként frissül, a maximálisan elérhető és felhasználható pontok száma 10000.
Miután bejelentkezett a www.yves-rocher.hu címen található ügyfélfiókba, a Fiókom részben pontokat válthat hűségkuponra. Az egyedi kuponkódot a kosár megfelelő mezőjébe kell beírni, és ki kell választani azt a terméket, amelyre a kedvezményt alkalmazni kívánja. Ez az akció vissza nem térítendő, és a webáruház hűségkupon nem használható fel hagyományos üzletekben. A hűségkupon egy hónapig érvényes. A kedvezmény kozmetikai termékekre vonatkozik, az ajándékcsomagok, díszdobozok és ajándékutalványok kivételével. Ha a termék katalógusára meghaladja a kiválasztott szint kedvezményét, a résztvevő fizeti a kedvezmény és a kiválasztott termék katalógusára közötti különbözetet. Ha a kiválasztott termék listaára alacsonyabb, mint a kiválasztott szint kedvezménye, a különbözet nem kerül kifizetésre a vásárlónak.
A webáruház vásárlója ugyanúgy pontokat szerez vásárlásaiért, mint az üzletünk vásárlója. Az egyetlen különbség az online vásárlásra vonatkozó jogszabályokból adódik, mégpedig a 14 napos elállási határidőből. A hűségpontok a megrendelés elküldését követő 40 napon belül járnak, amikor az Yves Rocher biztos abban, hogy a tranzakció valóban megtörtént.
Gyakran ismételt kérdések az online rendelésekkel kapcsolatban
Lépjen kapcsolatba az Yves Rocher ügyfélszolgálatával a vevoszolgalat@yrnet.com e-mail címen, és adja meg rendelési számát. Ha küldeménye feladásra került, felvesszük a kapcsolatot a szállító céggel, és értesítjük a szállítási cím változásáról. Ha ismeri csomagja számát, a változást közvetlenül a szállító cégnek jelezheti, vagy az elérhetőségeit tartalmazó üzenet megérkezése után felveheti a kapcsolatot a futárral.
Lépjen kapcsolatba az Yves Rocher ügyfélszolgálattal a vevoszolgalat@yrnet.com e-mail címen, és adja meg rendelése számát. A megrendelés állapotát a vásárlói fiókjában a Megrendeléseim menüpontban találja meg.
A normál szállítási idő 5 munkanap. Minden megrendelés egy külső raktárba kerül, ahol feldolgozzák és teljesítik azokat. Ezt követően a csomagok átadásra kerülnek a kiválasztott fuvarozónak. Ha ez idő alatt nem szállítják ki Önnek a csomagját, vegye fel velünk a kapcsolatot: vevoszolgalat@yrnet.com
Ha az ajánlatokat nem kézbesítjük, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: vevoszolgalat@yrnet.com vagy telefonon a +3619555949-os telefonszámon. Kérjük, adja meg keresztnevét, vezetéknevét és törzsvásárlói kártya számát.
A hírlevél küldését e-mail címére a fiókjába való bejelentkezést követően aktiválhatja vagy törölheti. Ha nem rendelkezik ügyfélfiókkal, aktiválja azt az Yves Rocher kezdőlapjának alján található panelen - "Hírlevél aktiválása". Ha egyik lehetőség sem oldja meg a problémát, vegye fel velünk a kapcsolatot: vevoszolgalat@yves-rocher.hu.
Ha módosítani szeretné az ajánlatok kézbesítési címét, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: vevoszolgalat@yrnet.com vagy telefonon a +3619555949-os számon. Kérjük, adja meg nevét, vezetéknevét, törzsvásárlói kártya számát és új címét.