Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek
Yves Rocher Webáruház
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen szabályzat hatálya Szolgáltató weblapján (http://yves-rocher.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen szabályzat folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://www.yves-rocher.hu/vasarlasi_feltetelek és letölthető az alábbi linkről: http://yves-rocher.hu/vasarlasi_feltetelek.pdf, továbbá csak Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei szabályzattal együtt érvényes, mely elérhető a következő weboldalról: https://www.yves-rocher.hu/aszf és letölthető az alábbi linkről: http://yves-rocher.hu/aszf.pdf.
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató neve: Roland Cosmetics Hungary Kft.
A szolgáltató székhelye: 1089 Budapest, Elnök utca 1.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: vevoszolgalat@yvesrocher.hu
Cégjegyzékszáma: 01 09 079930
Adószáma: 10618646-2-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság
Telefonszáma: 06-1-472-0493
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-73552/2014; NAIH-81492/2014; NAIH-82426/2015; NAIH-82473/2015; NAIH-82474/2015
Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: XIII/9079/3/2010/B.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: TAU-CETI Sp. z o. o., 00-854 Warszawa, Al. Jana Pawla II 23, biuro@tauceti.pl
2. MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK KÖRE
2.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
2.2. A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg.
2.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról, változtatás jogát Szolgáltató fenntartja.
2.4. Akciós termékek esetén az akciót megelőző, korábbi ár a Szolgáltató által az árcsökkentést megelőző legalább harminc napban alkalmazott árat jelenti. Ha az árcsökkentés mértéke fokozatosan növekszik, akkor a korábbi ár az árcsökkentés első alkalmazása előtti, az árcsökkentés nélküli ár.
3. RENDELÉS MENETE
3.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webáruházba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
3.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
3.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
3.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a böngésző „frissítés” ikonra kattint a Felhasználó.
3.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
3.5.1. Fizetési módok:
• A webáruházban vásárolt termékért a vevő a következő módon fizethet:
o utánvétellel a termék átvételekor
o rendelés véglegesítésekor online bankkártyával
• A csomagküldő-szolgálatnál vásárolt termékért a vevő postai utánvétellel fizet (a termék átvételekor).
3.5.2. Szállítási költség:
• A termék kézbesítése a vevő által választott úton történik:
o futárszolgálaton keresztül (DPD).
• A terméket a megrendelésben meghatározott kézbesítési címre szállítjuk. Az Yves Rocher nem felelős a sikertelen kézbesítésért, illetve késve szállított termékért, mely a vevőnek felróható, azáltal, hogy helytelenül vagy pontatlanul adta meg a kézbesítési címet.
• A termék kézbesítése a futárszolgálattal a feladás napjától számított 30 munkanapon belül történik.
• A webáruházon keresztül vásárolt termék egyszeri szállítási és kezelési kӧltsége a megrendelt termék értékétől függően 1500 Ft (10900 Ft értékű rendelésig). Ezen díj a költségek csak egy részét fedezi, a költségek további részét az Yves Rocher állja.
• Amennyiben a megrendelés összege meghaladja az 10900 Ft-ot, a szállítási és kezelési költséget teljes mértékben az Yves Rocher állja.
• Amennyiben a termék szállítása logisztikai, illetve technikai okok miatt tӧbb szakaszban történik, a vevő a szállítási és kezelési költségeket csak egyszer viseli.
3.6. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
3.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
3.8. Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy Szolgáltató csak elektronikus távszámlát küldjön részére. A távszámla olyan elektronikus és a hatóságok által elfogadott formátumú hiteles számla, amely Felhasználó által megadott e-mail címen link segítségével egyszer letölthető és nyomtatható 7 napon keresztül. Amennyiben Felhasználó elmulasztotta a számla letöltését egyszeri újraküldése igényelhető. Az elektronikus távszámla megtekintéséhez szükséges, térítésmentesen beszerezhető szoftver (Adobe Acrobat Reader) beszerzése a Felhasználó feladata.
3.9. Az elállási jogról és a szavatosságról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítést követően késedelem nélkül megvizsgálni. Sérülés esetén a Felhasználó a csomagot nem köteles átvenni. A Felhasználó a terméken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés vagy hiba esetén köteles a hibát a Szolgáltatóval annak felfedezését követően késedelem nélkül közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A hiba Fogyasztó általi közlésekor arról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
3.10. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés/rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
3.11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
3.12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
4. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
4.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
4.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 30 munkanapon belül.
4.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
5. ELÁLLÁS JOGA
5.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Felhasználó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
5.2. A Felhasználó a fenti pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
5.3. A Felhasználó az elállási jogát az erre e vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a honlapról itt letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. A Szolgáltató a Felhasználó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja.
5.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának közvetlen költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatából adódó értékcsökkenés megtérítését. Nem terheli a Felhasználót a termék visszajuttatásának költsége sem, amennyiben a Szolgáltató a terméket üzlethelyiségében is értékesíti és a Felhasználó az üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az elállási jogát és ezzel egyidejűleg adja vissza az árut a Szolgáltatónak.
5.5. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött, Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
5.6. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót kozmetikumok esetén, amennyiben a terméket kibontotta, a védőfóliát eltávolította. Az elállási jogot ilyen termékek esetén Felhasználó csak az eredeti csomagolás, és a termék sértetlensége esetén gyakorolhatja. FONTOS, hogy az elállási jog kozmetikai termékekre korlátozottan vonatkozik. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29§ e) bekezdése szerint olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Azaz, ezen termékek esetében az elállási jog akkor érvényesíthető, ha a vevő bontatlanul, hiánytalan gyári csomagolásban küldi vissza az eladóhoz.
5.7. Szolgáltató a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Felhasználó által kifizetett teljesített valamennyi ellenszolgáltatást a Felhasználó részére.
5.8. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
5.9. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
5.10. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
5.11. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
5.12. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén postán, e-mail útján, telefonon vagy amennyiben a Szolgáltató az árut üzlethelyiségében is értékesíti, személyesen az üzlethelyiségben. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Amennyiben a Szolgáltató az árut üzlethelyiségében is értékesíti és a Felhasználó az elállási jogát a Szolgáltató üzlethelyiségében személyesen gyakorolja, a Felhasználó jogosult az elállási jog gyakorlásával egyidejűleg visszaadni az árut. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Felhasználó a Szolgáltató részére. Amennyiben a Felhasználó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből fakadó többletköltséget a Szolgáltató nem köteles megtéríteni.
5.13. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
5.14. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet hatályos állapotban itt érhető el.
6. PANASZKEZELÉS RENDJE
6.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát szóban vagy írásban az alábbi elérhetőségeken (e-mail vagy levél útján) közölheti:
- telefonszám: +36-70-443-0270
- e-mail cím: vevoszolgalat@yvesrocher.hu
- levelezési cím: 1089 Budapest, Elnök utca 1.
6.2. A Szolgáltató munkatársa a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és ezt követően szükség szerint megteszi a panasz orvoslására irányuló intézkedéseket. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató munkatársa a panaszról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak, majd az írásbeli panaszra irányadó eljárásrendnek megfelelően intézkedik a panasz orvoslás iránt. Telefonon közölt szóbeli panasz esetén a Szolgáltató a jegyzőkönyv másolati példányát a panaszra adott érdemi válasszal egyidejűleg a panasz felvételétől számított 30 naptári napon belül megküldi a Felhasználónak.
6.3. Az írásbeli panaszt a Szolgálató a beérkezésétől számított 30 naptári napon belül írásban megválaszolja és intézkedik annak a Felhasználónak való megküldése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató köteles megindokolni.
6.4. A panaszokról, valamint az azok orvoslására szolgáló intézkedésekről a Szolgáltató nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a panaszra adott válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató a Felhasználót írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
6.5. A panasz elutasítása, a panasz érdemi elbírálásának hiánya, valamint a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a Felhasználó az alábbi szervekhez fordulhat:
- Felhasználó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület. Az Felhasználó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.
- Felhasználó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, amely feladatokat a fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el. - Felhasználó jogosult továbbá jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére.
7. WEBSHOP AJÁNDÉKOK
7.1. Promóciók, illetve egyéb akciók keretében a vásárláshoz nyújtott Yves Rocher ajándékokat, emléktárgyakat, illetve más reklámtárgyakat a vevő az adott hónapban csak egyszer igényelheti függetlenül az adott hónapban lebonyolított vásárlások számától. Az Yves Rocher a saját belátása szerint és a készlettől függően jogosult a vevőt akár nagyobb mennyiségű ajándékkal, emléktárggyal, illetve más reklámtárggyal vagy ajándékkal megajándékozni.
7.2. Amennyiben a vevő a szerződéstől eláll, illetve a megvásárolt terméket visszaküldi, az Yves Rocher jogosult visszakérni a megvásárolt termékhez nyújtott ajándékot, emléktárgyat vagy más reklámtárgyat.
8. A VISZONTELADÁS TILALMA
8.1. Az Yves Rocher termékek kizárólag a fogyasztók igényeit hivatottak kielégíteni és csak az Yves Rocher terjesztési hálózaton belül árusíthatók. Ezért minden, e hálózaton kívüli, elsősorban az interneten való értékesítés céljából végzett vásárlás vagy egyéb beszerzés tilos.
9. ADATVÉDELEM
9.1. Az Yves Rocher adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://yves-rocher.hu/adatvedelem
Budapest, 2025. augusztus 12.